Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Sales in Athens

Σε λίγες ώρες εγκαταλείπω την mixed up Αθήνα για τη δροσερή Θεσσαλονίκη και έχοντας λίγο ελεύθερο χρόνο ακόμα είπα να σας γράψω κι από δω!
Τώρα θα μου πείτε...τι κάνω στην Αθήνα καλοκαιριάτικα(;)!
Εντάσσεται στα παράξενα της Νατάσας!!!:-p

Οι διακοπές μου λοιπόν, συνέπεσαν με τις καλοκαιρινές εκπτώσεις και είπα να κάνω μια βόλτα εδώ μπας κι ανακαλύψω τίποτα...διαφορετικό.
Η αλήθεια είναι πως στην Αθήνα υπάρχουν πολλά και διάφορα (και διαφορετικά και εκκεντρικά) καταστήματα, αλλά εμένα ο δρόμος μου με έβγαλε στην αγορά του Χαλανδρίου! Οι πληροφορίες μου ήταν όντως σωστές και πράγματι είναι μια πολυποίκιλη αγορά!
Παρόλα αυτά όμως, τα αγαπημένα μου μαύρα πεδιλάκια με οδήγησαν (και πάλι) στα Zara και H&M!!!
Τι να πω....Αδυναμίες είναι αυτές!!!;-)

Υ.Γ.: Στο επόμενο post θα σας δείξω και τα καινούρια μου αποκτήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου