Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Πάνινες Τσαντούλες!!!

Όλοι θυμάστε φυσικά εκείνες τις περιβόητες πάνινες τσαντούλες, που έκαναν το γεφύρι της Άρτας να μοιάζει παιχνιδάκι μπροστά τους, έτσι?
Ε λοιπόν, ήρθε επιτέλους οι ώρα τους να φωτογραφηθούν και να ολοκληρώσουν το tribute μου στο είδος τους!
Κατ' αρχήν, να ξεκαθαρίσω τους λόγους που με οδήγησαν να τις κάνω τόσο μεγάλο θέμα!
  1. Τις βρίσκω απείρως πιο stylish από τις πλαστικές (των super market) και τις χάρτινες (των καταστημάτων)!
  2. Ως εκ τούτου, προτιμώ να τα φορτώνω όλα σε μια πανέμορφη πάνινη παρά να κουβαλάω δέκα πλαστικές!
  3. Τις καθιέρωσα όταν πήγαινα ακόμα στη σχολή (τη θεολογική!!!) και έπρεπε να παίρνω βιβλία από διάφορα βιβλιοπωλεία στην πόλη, οπότε ακόμα και τώρα μου είναι λίγο δύσκολο να μην έχω μια στην τσάντα μου!
  4. Ικανοποιούν τα οικολογικά μου ένστικτα!
  5. Και τέλος, δίνουν έναν πολύ εναλακτικό, σοφιστικέ, vintage/hipster αέρα που με εκφράζει και πιστεύω ότι μου ταιριάζει πολύ!
Κάποιες απ' αυτές τις αγόρασα και κάποιες βρέθηκαν κάποια στιγμή σε κάποιο πατάρι χωρίς κανείς να ξέρει πως! Να τες λοιπόν!






Την κρατούσε η μαμά μου πίσω στα 80's




Από ένα καταπληκτικό μαγαζάκι τύπου ΙΚΕΑ
(αλλά πολύ οικονομικότερο!) στην Αγίας Σοφίας





Από το Φεστιβάλ Βιβλίου 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου