Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Sister Act : Lana Del Rey

 Μια εξεταστική, μια μετακόμιση και δύο συνάχια μετά έχω μπεί και πάλι σε μια σειρά και όλα φαίνεται να βαίνουν καλώς!

Δεν ήταν έυκολο, ούτε και γρήγορο καθώς τα μισά μου πράγματα είναι ακόμα στο σπίτι της κολλητής μου ( η οποία ευτυχώς, δεν διαμαρτύρεται  για το χώρο που πιάνουν στο δωμάτιό της!)

Παρόλη την παρατεταμένη αποχή μου όμως, δεν έπαψα να ενημερώνομαι και η έμπνευση ήρθε από δύο πολύ αγαπημένες πηγές, μια παλία και μια νέα...
Έτσι προέκυψε το project "Sister Act"!
H μικρή μου αδερφή αποτελούσε ανέκαθεν έμπνευση για μένα (μικρότερη την έντυνα Barbie ή Britney Spears!) κι έτσι σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να ενσαρκώνει περίφημα και τις νέες μου εμπνεύσεις!

Σ'αυτό το επεισόδιο:  
Η μικρή μου αδερφή ως Lana Del Rey
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου