Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

BeautyDoze 4: Johnson's baby!


Σ' αυτό το ΒeutyDoze σας έχω δύο προϊόντα της Johnson's.

Το πρώτο είναι το Johnson's baby bedtime lotion.
Μυρίζει πραγματικά υπέροχα, απλώνεται και απορροφάται γρήγορα παρά την πυκνόρρευστη υφή του και όπως ισχυρίζεται και η συσκευασία του " αποδεδειγμένα βοηθά το μωράκι σας να κοιμάται καλύτερα"! Μωράκι δεν έχω, εγώ όμως απολαμβάνω το άρωμά του όταν πέφτω για ύπνο!

Επόμενο προϊόν είναι η κρέμα Johnson's baby soft cream.
Την αγόρασα νομίζοντας ότι είναι κρέμα χεριών και εκ των υστέρων πρόσεξα πως δεν είναι. Παρ' όλα αυτά την χρησιμοποίησα ως τέτοια και το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα. 
Ενώ έχει μια πολύ ελαφριά υφή και νομίζεις πως θα απορροφηθεί αμέσως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά αν την απλώνεις για αρκετή ώρα περιμένοντας να απορροφηθεί, βλέπεις εκείνα τα μικρά γρομπαλάκια σαν να φεύγει με το τρίψιμο!
Επίσης δεν μου άρεσε η μυρωδιά της. Δεν μπορώ την προσδιορίσω ακριβώς, αλλά δεν μου άρεσε. 

Αυτά λοιπόν για σήμερα!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απ' αυτά τα προϊόντα? Πώς σας φάνηκε?

1 σχόλιο:

  1. και εγώ λατρεύω το πρώτο προιον με την υπέροχη μυρωδιά του...
    φιλια πολλά
    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή