Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Με μαρινιέρα στα νησιά!

 Λοιπόν...
Ναι...Φέτος πήγαμε πολύύύ αργά διακοπές με τον καλό μου!
Αλλά ήμασταν πολύ τυχεροί!
Ο καιρός μας έκανε τη χάρη και ήταν καταπληκτικός στις Κυκλάδες μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου, οπότε και καταφέραμε να κάνουμε τα μπάνια μας και να ξεκουραστούμε χωρίς απρόοπτα!
Εντάξει...Σχεδόν χωρίς απρόοπτα!

Επισκεφθήκαμε λοιπόν την Κύθνο, τη Σίφνο και τη Σίκινο (με τη σειρά που εμφανίζονται) και ο λόγος που η Σίκινος δεν έχει πολλές φωτογραφίες είναι πρώτον το γεγονός ότι είναι μια σταλιά και δεύτερον, ότι από τη δεύτερη μέρα έβρεχε! 
  Και τέλος, ξεκαθαρίζοντας λίγο τις φωτογραφίες μας συνειδητοποίησα ΠΌΣΟ ΠΟΛΎ τίμησα τη ZARA μαρινιέρα μου καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού!

Πρώτη Στάση: Μαραθώνας
Με το αγαπηνμένο μου Stradivarius parka και το Τέρας!!!

Καλοκαιρινό χρωματάκι στα νυχάκια για γούρι και βραχιολάκι για extra summer feeling!


 Δεύτερη Στάση: Κύθνος





Σορτσάκι H&M, Jelly σανδάλια Migato, Πασμίνα Ρεζέρβα, Τσαντούλα τοπικό κατάστημα (Θεσ/νίκη)
Η πλέον αντιπροσωπευτική φωτογραφία των διακοπών!

Τρίτη Στάση: Σίφνος 
Παναγιά Χρυσοπηγή

Φόρεμα H&M, Καπέλο Jumbo

Kimono handmade (πρώην παρεό)




Jeggings H&M, Shoes FAMOUS

Τέταρτη Στάση ( και τελευταία σνιφ): Σίκινος 
  
Φραγκοσυκιές!
Παραλία Αι- Γιώργης

 

 

 

Κι αφού όπως όλα τα ωραία τελείωσε κι αυτό, 
αυτή τη στιγμή που σας γράφω είμαι συναχωμένη και κουκουλωμένη στις κουβερτούλες μου...
(σνιφ κλαψ λιγμ)
Και τελικά, όλα τα νησιά είναι πανέμορφα, 
αλλά σαν το σπιτάκι σου όταν χειμωνιάζει 
ΔΕΝ ΈΧΕΙ!

Φιλάκια πολλά και...
ΚΑΛΌ ΧΕΙΜΏΝΑ!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου