Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Stripes and Snowflakes for Christmas

Χρόνια πολλά, μανάρια!!!
Ελπίζω να περάσατε τα Χριστούγεννα τόσο όμορφα, όσο εγώ!!!
Περιτριγυρισμένοι από αγαπημένα πρόσωπα, μικρά και μεγάλα, με πολλά δώρα για άνοιγμα κι ακόμα περισσότερο φαγητό!!!

Η μέρα ξεκίνησε με άνοιγμα δώρων στις θείας με συνοδεία ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΎ πρωινού όπως βλέπετε...
Τύφλα να' χουν τα χριστουγεννιάτικα πρωινά στο Grande Bretagne!!!  
...και πριν προλάβουμε καλά καλά να το χωνέψουμε ακολούθησε εξίσου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ γεύμα στης γιαγιάς, το οποίο δυστυχώς δεν πρόλαβα να απαθανατίσω!

Ξέρετε...έγιναν όλα πολύ γρήγορα... 

Και φυσικά η περιστάσεις επέβαλλαν να είμαι άνετη και stylish και άκρως χριστουγεννιάτικη, γι' αυτό επέλεξα το συγκεκριμένο outfit.

Και νομίζω ότι τα κατάφερα!

Με ρίγες στο oversized πουλόβερ μου και χιονονιφάδες στην πασμίνα μου (να κάνουμε και λίγο print on print, βρε παιδί!)...

Sweater : H & M / Scarf : Bonachero / Earrings : Accessorize  
...και φυσικά, αυτά ΤΑ χριστουγεννιάτικα σκουλαρίκια, τα οποία τιμώ ιδιαιτέρως όλη την περίοδο των γιορτών, από πέρυσι που τα απέκτησα!!!

Όσον αφορά το beauty της ημέρας κινήθηκα απλά, λιτά κι απέριττα,
με Bioten cc Cream για το πρόσωπο, lip balm Rona Ross με άρωμα σοκολάτα για τα χειλάκια, λίγη Atrix για τα χεράκια και αυτό το σετ με κόκκινη όζα και κόκκινο glitter, από τα H&M για τα εορταστικά μου νυχάκια.


Στον παράμεσο είναι το glitter! (Άτιμη φωτογραφική!!)
Κι αν δεν σας δω μέχρι τότε...

Καλή Πρωτοχρονιά, μανάρια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου