Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Shoemaniac: Obsession No 6


Γεια σας, μανάρια!!!
Κοιτώντας τις αναρτήσεις μου παρατήρησα ότι έχω πολύ καιρό να σας κάνω ένα "Shoemaniac" post!
Η αλήθεια είναι ότι δίσταζα λίγο να σας δείξω το νέο αγαπημένο μου υπόδημα...
Και δεν ξέρω γιατί...!
Λίγο που το 'χουμε δει σε όλα τα τα sites με street style φωτογραφίες (κι έχει γίνει κομμάτι "σούπα"...?),
λίγο που πίστευα ότι δεν θα σας έδειχνα κάτι καινούριο...?
Θα σας γελάσω...
Γεγονός πάντως είναι πως μονίμως ανέβαλλα να σας δείξω πόσο πολύ μου αρέσει αυτό το ρημάδι το Balenciaga Ceinture Ankle Boot!!! 
Αλλά τελικά δεν άντεξα!
Έπρεπε να το εκθειάσω κι εγώ!
Έπρεπε να σας πω τον πόνο μου που κάθομαι ώώώρες στο site...και το γυρνάω από δω και το γυρνάω από κει και το κοιτάω από δω και το ξανακοιτάω από την άλλη και δώσ' του και διαβάζω τα χαρακτηριστικά του...και ξέρω...πως δεν πρόκειται να το αποκτήσω...
(σνιφ,κλαψ,λυγμ) 
τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον!
Γιατί δεν ξέρεις καμιά φορά...
μπορεί να μπει σε έκπτωση 80% κάποτε!!!
(Σσσς!!!Μη μου το χαλάτε!Δεν είναι κακό να ονειρεύεται κανείς...)

Φιλάκια, μανάρια μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου