Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Mini Haul!!!

Καλημέρα, μανάρια!
Έκανα κι εγώ ένα mini haul αυτήν την εβδομάδα (πάλι!)
Δεν άντεξα!
Αλλά ήταν πραγματάκια που ή τα χρειαζόμουν πάρα πολύ ή τα ήθελα πάάάρα πολύ, οπότε δεν βαριέσαι...Χαλάλι!


CLINIQUE chubby stick 07 super strawberry
Ωωω πόσο ήθελα να δοκιμάσω τα chubby sticks απ' όταν πρωτοβγήκαν...
Για να είμαι ειλικρινείς, δεν χρησιμοποιώ κραγιόν, αλλά αυτά φαινόντουσαν τόσο ζουμερά και χαριτωμένα και εύχρηστα, που με έπεισαν ότι είχε έρθει η ώρα να αποκτήσω το πρώτο μου κραγιόν!
Ε και μετά είδα την τιμούλα τους και...προσπέρασα τάχα μου αδιάφορη...!
Αλλά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου μανάρια!
Γύρισε ο τροχός και για μένα και το Madame Figaro μου έκανε δώρο την μόνη απόχρωση κραγιόν που θα χρησιμοποιούσα ποτέ{Από 20, 61, μόνο 6 euros μαζί με το περιοδικό!Αποχαύνωση...}! 
Και είναι και chubby stick!
Ολοκληρώθηκα ως γυναίκα...

GARNIER BBcream Miracle Skin Perfector LIGHT για Μικτές-Λιπαρές Επιδερμίδες
Από τότε που βγήκε δεν την αλλάζω με τίποτα και μου κρατάει ακριβώς έναν χρόνο!
Με 9,50 euros πιο value for money πεθαίνεις! 

Kiss Kiss 60" by Beauty Line No 330
Εξαιρετική απόδοση, όντως στεγνώνει πολύ γρήγορα, αλλά... 

Αυτή η αγορά με δίχασε πάρα πολύ...
Γιατί εγώ ήθελα ένα ροζ κουφετί αυτή την εβδομάδα, για να το σετάρω ωραία ωραία με το γκρι μου outfit!
Και τελικά μου βγήκε ένα πολύ ελαφρύ, φυσικό ροζάκι, ό,τι πρέπει για γαλλικό!
Ώρες ώρες νιώθω ότι ποτέ δεν θα καταφέρω να επιλέξω το σωστό χρώμα!
{Να το αποδώσω σε ελαφρά αχρωματοψία...?} 
 Πάντως, χαμένο δεν θα πάει, γιατί προτιμώ πολύ συχνά το φυσικό μανικιούρ.

Λοιπόν, πως σας φάνηκαν οι αγορές μου?
Εσείς χρησιμοποιείτε ροζ κουφετί στα νυχάκια? 

2 σχόλια:

  1. Οντως η ΒΒ της Garnier ειναι ο,τι καλυτερο σε τετοιου ειδους κρεμα! Ειμαι ξετρελαμενη, αν & θα την ηθελα σε ενα τονο πιο light, μιας και ειμαι παρα πολυ ασπρη.

    Ευχαριστω για το σχολιο στο Fashion Addict

    Keep in touch!

    http://fashionofad.blogspot.com/

    xo xo
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή